(Android/iOS) Cooking Tycoon fusk ökar nycklar
Feb 21, 2022 4:17:10 GMT 12
Post by terculusxaira on Feb 21, 2022 4:17:10 GMT 12
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Tycoon 2022 version ▞▞▞
Bra spel 😁😁 Jag har inga klagomål och inga problem ☺☺ snälla fortsätt göra fler otroliga spel som detta👌👌det enda problemet är tilläggen men det är inte ett problem eftersom jag har tålamod
Jag ger det här spelet en stjärna eftersom det har gått lång tid att försöka ladda ner det .. men det vill inte plzzz!! det har gått fyra dagar, det laddar alltid men det slutar inte att laddas 😭😭plzz hjälp
Det har ett problem. Jag fastnar hela tiden på en nivå, kunder kommer inte in och spelet fortsätter inte så snälla fixa det förutom att det här är ett fantastiskt spel.
Jag är på lager! Vänligen åtgärda problemet så ger jag er ett mycket bra pris.👍
Det är de bästa matlagningsspelen jag har provat. Det fastnar eftersom det vill att servitören ska uppgraderas men det är perfekt att spela. Det är första gången jag laddade ner ett matlagningsspel och jag älskar det såklart.
snälla fixa alla buggar i detta spel, än så länge, jag älskar det, men snälla fixa problemen, gör det jag inte kan uppleva att frysa, tack
Jag har verkligen gillat spelet det är roligt att spela, jag njuter mest av den utsökta maten och dryckerna. De får mig att vilja gå in i min telefon men tyvärr kan jag inte. Det dåliga är att kunderna går tidigare än förväntat men spelet är fantastiskt
Det här spelet var inte bra, servitören kommer att vara så länge och vi kan inte laga mat tills servitören ger mycket smutsigt spel, vänligen installera inte
Jag har använt den här appen så många gånger att den är fantastisk
Jag tycker att de borde låta oss få våra dagliga utmärkelser en gång
Fantastisk
För mig är det ett väldigt bra spel om jag ska vara ärlig💕💕...jag älskar det jag kan inte ens gå på ett fay utan att spela det. Men sedan kräver de många diamanter för att låsa upp restaurangen till auto
Jag har upplevt att spela det här förut i min kompis surfplatta och det fick mig att slappna av och utmanade samtidigt som jag älskar det så mycket!!
Det är väldigt intressant och har många livsmedel att lära sig men gallret är inte så snabbt.
Det här är bara en billig knock-off-version av Order Up med sämre grafik, du kan inte göra om rätter om du förstör, och en hemsk servitris som gör att du tappar kunder eftersom de går så långsamt. Om du vill spela ett spel som detta är det bara att ladda ner Order Up, det är också gratis, har exakt samma koncept, bättre grafik, du förlorar inte kundens av dumma skäl.
Jag gillar det inte eftersom personerna inte är för trevliga och rätterna är redan upprepade
Cooking Tycoon عمومی uif
Senast jag spelade det här spelet var för 2 år sedan och hade ett problem med en kund som inte vill beställa..Laddade ner i år i hopp om att det har fixats men fortfarande står inför samma problem.Nu måste jag börja från en igen. Vänligen uppgradera
Det är ett väldigt trevligt spel, det har inga annonser. Det är väldigt intressant. liten kommer att gilla det mycket. Därför kommer jag att ge fem stjärnor jag älskar mycket ❤❤❤❤❤❤❤❤
trevligt men så mycket reklam. trevligt men nej tack😑😑
Bra spel att spela, bra grafik, jag rekommenderar att du testar det
Det här spelet är roligt men det är bara det att innan du öppnar ett annat kommer det att ta mycket tid. Och det finns för många annonser
Det är det perfekta spelet. Den äter inte mycket av mitt telefonutrymme heller. Spelet är riktigt snyggt för grafiken och sakerna som lagas ser ganska verkliga ut. Bra recensioner bara för detta spel. Jag har inte heller upplevt några fel.
Sky Wars for Blockman Go Nuotykių mkv
Det här spelet är spektakulärt, jag älskar restaurangen och dess recept, du kan uppgradera servitören så att den kan laga mat och servera på samma gång. Det här spelet är fantastiskt och det innehåller inga annonser 😘🥰😍💖💗💋
Jag älskar det här spelet men det här är tredje gången jag installerar det eftersom jag fastnar på en nivå och den sista kunden kommer inte och jag har samma problem just nu FIXA DETTA
Jag älskar det här spelet väldigt mycket eftersom det lär folk att laga mat
Det finns en bugg som jag kommer att kalla "Ghost Costumer"
Bästa matlagningsspelet någonsin 😀 älskar det här spelet. Det är som att du driver din egen restaurang. det är riktigt svårt vilket gör det roligare
Jag gillar det här spelet. Men kunden gick så snabbt lol. Ge tid åt kocken.😀
Detta är ett av de bästa spelen inom matlagning jag någonsin spelat!! Ärligt talat är det bara så underbart ❤️ älskar den här appen ❣️ Edit: varför ger den där hälsoinspektören som kommer för att kolla renlighet mig alltid ett D!! ? Tallrikarna är gnistrande rena inom 15 sekunder tho😑😑
min kommer inte att fungera >.< den har fastnat på kritikern SNÄLLA FIXA DET T-T edit: Jag installerar om appen T-T
Spelet fastnade på nivå 41...behöver 4 kunder....12 kom in, beställde aldrig...då BOOM!!!...fortfarande fruset...3 dagar fungerar fortfarande inte...fastnar på nivå 41....
Cooking Tycoon معمولی eexv
Cooking Tycoon Rekreacyjne fny
Jag tycker att det här spelet är bra när du förbereder den andra kundens eller en annan kommer så jag tycker att du ska tänka snabbt var aktiv
Gamez nya kok jelek maaf bukan saya mengejek tapi gk enak membuat orang kesal
Ok men skulle inte säga det bästa matlagningsspelet någonsin 🤫
Snälla uppgradera grafiken jag gillar spelet och vi behöver också mer mat att göra
Det här är ett fantastiskt spel... Det enda problemet är att efter att ha öppnat den 7:e restaurangen kommer kritikerkillen bara in och sitter och beställer ingenting (fryser i princip) vilket får mig att återställa det hela och börja om... Detta har hänt redan två gånger
Den installeras inte ens. Det är bara att säga väntande.
Spelet fryser när jag försöker logga ut värsta spelet
Cooking Tycoon Інше ygrz
Det här spelet är bra men när min diamant är klar kan jag inte spela spelet