(iOS) Cat Simulator koder glitch tokens
Feb 21, 2022 4:26:20 GMT 12
Post by terculusxaira on Feb 21, 2022 4:26:20 GMT 12
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Cat Simulator 2022 version ▞▞▞
Jag gillar det, men skylten - det är det värsta. Den vill skaffa ditt konto. Och jag säger inte att det här spelet är tryna hack u eller något. Jag gillar bara inte inloggningen till din acc-del
Cat Simulator ઍક્શન fhcw
jag älskar det!
När det initieras måste jag vänta i timmar och jag vill spela efter en kort tids väntan
🤑🤑🤑🤑🤑🤑😊😊😊😋
det här spelet kommer inte ens att fungera, det säger bara initiering och det kommer inte ens att laddas
Kan inte ens komma in den kommer inte att ladda
Cat Simulator Action gba
Vänligen ta tillbaka originalet jag älskade det snälla ta tillbaka det
det är roligt men nu fortsätter den att krascha... Och jag försökte allt för att stoppa detta... Detta betyder att appen är dåligt kodad app
4 stjärnor eftersom det finns en hundsimulator också så du är en kopia-katt. Jag hatar spelet men jag gillar kattstilarna
Det är ett roligt spel från när du har tråkigt
Detta förmodligen log jag hatar det här spelet kan skaparen fixa det här spelet när jag trycker på multiplayer och singel ingenting händer
Detta har fastnat med att initiera itz kommer bara den skärmen snälla gör något nu den öppnas inte eftersom jag väntar 30 minuter
Det här spelet är så tråkigt att jag hatar det! det är så irriterande att jag lägger 1🌟 här
Älskar att man kan ha sönder allt
Jag älskar det här spelet jag älskar alla katter och även tillbehören man kan sätta på katterna och jag har en katt som heter Musse som också är en mycket stor bråkmakare så det här spelet är lite relaterbart men inte så relaterbart eftersom det har som katten Det är väldigt illa att det välte stegen till en kille som satt fast i trädet och lät gräsklipparen springa och lät en kille jaga efter den det är bara........ ja.
Du måste sätta fler diamanter i varje spel och mynt och du måste sätta like där du kan lägga till personer och i så fall kan du sms:a folk.🤳
Bästa spelet någonsin!!!!!!!!!
Tja, jag fick inte ens prova spelet, jag väntade 5 minuter på att det skulle laddas men det laddas fortfarande så jag vet inte vad jag ska lägga till stjärnan. Jag ska fortsätta försöka komma igång med spelet, ok ge upp btw t0den här delen lades precis till, jag kan inte komma in i spelet😭
Ini sih bagus gamenya tapi membikin pegel och akhirnya pusing, eneg, dan muntah muntah
roligt
Cat Simulator پرتحرک ntox
Ganska coolt men det är svårt att kontrollera
Jag gillade verkligen det här spelet! Grafiken kanske inte är så bra men jag har inget emot det. Men jag tycker att du ska göra katterna billigare, jag spelar i multiplayer ibland och den där killen har den bästa katten och de knuffar bara runt mig (det är lite roligt dock) och jag antar att det är allt jag har att säga 👍
Nej, de fortsätter att ta bort mina poäng och jag gör ingenting och för många annonser helt enkelt inget värsta kattsimulatorspel någonsin
Gulit
Jag gillar spelet för att det är roligt, men jag tycker att några katter kanske ska kosta mindre, men annars är ett jätte bra spel!
Det här spelet är bara perfekt. Jag älskar katter men jag vill leka med {shadow~ ~ Queen}
Jag gav det här spelet 3 stjärnor eftersom jag alltid gick offline och spelade spelet när jag sparade till baby tiger och när jag gick och spelade i multiplayer kraschade det jag ville visa min vän vilken katt jag fick och den kraschade jag är väldigt besviken vad som hände mig
Jag gillar verkligen det här spelet. Det fungerar inte korrekt ibland, men du kan inte förvänta dig så mycket av ett spel som programmerades 2015. Spelet är överlag riktigt roligt och jag rekommenderar det starkt. Jag skulle gilla det om det fanns några fler kartor men återigen, spelet är fortfarande RIKTIGT bra och jag rekommenderar verkligen till folk som gillar kattspel
DET ÄR DEN BÄSTA KATTSIMULATORN ALLA HAR LEKAT
Cat Simulator Jangovar aijb
Det finns ett problem... Varför kan du inte hoppa ut från kartan när du håller hopp. Och när du fångar musen gör den långsammare och du behöver bara röra den för att fånga den 😉😉😉😉😉😉😉
Gillar det men det laddar inte ens!
☺☺
Så jävla roligt spel🤣😺
Spelet är bra men du bör öka grafiken. Med bra texturer, ljussättning blir spelupplevelsen mer uppslukande
Ummmm det här spelet är inte så bra men jag har ett förslag: 1. Kan du fixa kameran? 2. Kan du få oss att tjäna pengar lätt? 3. Kan du hjälpa oss att göra saker enklare? 4.prylar är så dyra kan du sänka priset tack? Tja tack för att du gjorde det här spelet och jag försöker inte vara oförskämd och ge tre stjärnor 🌟
Ok
Jag gillar katter... och spelet är roligt att spela med vänner
helt ok men inte så att jag älskar den
Jag laddade ner det här spelet men när det startade sa det bara intialozing jag väntade och väntade men ingenting hände
Jag gav den 2 stjärnor eftersom jag bara kom till inläsningsskärmen så om detta händer dig radera den
Jag älskade det men nu hatar jag det på grund av din nya uppdatering som mest det här perfekta spelet upp, snälla fixa det här och jag ger det fem stjärnor
Jag menar av vilken anledning det här spelet ber mig att komma åt mina kontakter och mina mediefiler! 😂 Avinstallerade det för att inte få någon förklaring och av rädsla för att bli spionerad
Hatar tid i spel!!!!!!!!!
hm, klaga!! när du nekar något som, kan kattsim ringa eller kontakta dig får du dig att upprepa samma nivå. Du bör ändra detta nu, jag har redan tagit bort det här dumma spelet
det här är ett fantastiskt spel. men det här måste vara mer realistiskt.
Om jag kunde skulle jag göra en nolla eftersom jag försökte installera den men nej lät mig inte så jag fortsatte med det tills det sa att gå bort och installera inte min app uc**t så bra y och om jag var du Jag skulle inte installera play stores dess skräp man men om du inte vill bli uppringd av play store så fortsätt urll förmodligen gråta jag ska rapportera det till mina vänner och familj och sedan polisen men det kan ha varit en fel så y men jag får inga fel på min surfplatta så det var inget fel så jag säger bara play store..
Tar LÅNG tid att ladda. Annars tycker jag om spelet.
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games Arkada vxe
vilken dålig app. Folkets ansikten är så otydliga!! de ser nästan ut som nunnan@_@ och när den laddar släpar den. Slutar fungera och kraschar appen. Vad roligt!! Fixa dessa buggar. Vad de än är. Och även några personer i spelet, släpar efter när de går också, och katten glänser och jag dog liksom!? Men.. för att vara ärlig, jag vet att du försökte hårt men det är sant. Även om det fortfarande är känt för att vara mitt favoritspel också,............spelet laddar väldigt s-l-o-w-l-y. Det är roligt när folket SPÖR!